Syndetics cover image
Image from Syndetics

Ge omgivningen en positiv chock : briljant bemötande, sympatisk kommunikation & magisk kundservice / PG Wettsjö.

By: Material type: TextTextLanguage: Swedish Publisher: Knivsta : EQP Business Education AB, [2019]Manufacturer: Eksjö : Ordförrådet i Eksjö ABCopyright date: ©2019Edition: Upplaga 1Description: 343 sidor illustrationer 22 cmContent type:
  • text
Media type:
  • unmediated
Carrier type:
  • volume
ISBN:
  • 9789151924083
Subject(s): DDC classification:
  • 658.812 23/swe
Other classification:
  • Qbla
Contents:
Alla jobbar med bemötande Mänskliga möten Det räcker inte med kunskap Goda vanor skapar en karaktär Det är svårt att göra rätt om man inte törs göra fel Självkänslan påverkar våra relationer Faktaresistens Gott humör ger gott resultat Attityd & kultur Sympatisk kommunikation Det ingår i ditt jobb att hjälpa till Från arrogant till passionerad 15 förutsättningar för passionerat bemötande Vikten av kritik och beröm 16 regler för passionerad serviceledning Det kan ta år att vinna en vän E-handel vänder upp och ned på marknaden Ett effektivt konkurrensmedel Ge omgivningen en positiv chock Kunden betalar din lön Ge inte andra order Lurar du kunden så lurar du dig själv Mer än bara nöjd Latmask eller dödlig servicepest Servicekontaktpunkter Älska ifrågasättande kunder Klagomål är värdefulla tips Vad tycker kunderna om oss? Jobba ständigt med förbättringar Avslut Jag vill berätta om mina bästa lärare!
Holdings
Item type Home library Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Bok Gällivare bibliotek Biblioteket 658.8 Ex1 Available 8006489366400

Bygger på författarens: Ge kunden, kollegan, patienten, gästen, eleven, passageraren, besökaren en positiv chock

Alla jobbar med bemötande Mänskliga möten Det räcker inte med kunskap Goda vanor skapar en karaktär Det är svårt att göra rätt om man inte törs göra fel Självkänslan påverkar våra relationer Faktaresistens Gott humör ger gott resultat Attityd & kultur Sympatisk kommunikation Det ingår i ditt jobb att hjälpa till Från arrogant till passionerad 15 förutsättningar för passionerat bemötande Vikten av kritik och beröm 16 regler för passionerad serviceledning Det kan ta år att vinna en vän E-handel vänder upp och ned på marknaden Ett effektivt konkurrensmedel Ge omgivningen en positiv chock Kunden betalar din lön Ge inte andra order Lurar du kunden så lurar du dig själv Mer än bara nöjd Latmask eller dödlig servicepest Servicekontaktpunkter Älska ifrågasättande kunder Klagomål är värdefulla tips Vad tycker kunderna om oss? Jobba ständigt med förbättringar Avslut Jag vill berätta om mina bästa lärare!

Powered by Koha